{''خونھدرختے''}
چه خبرااا
من تا دوازده و نیم بیدار بودم برای دوستم دوتا کلیپ درست کردم و ی طومار نوشتم😅
هدایت شده از مہد کوردڪ چوچو
اهم اخم به نام خدا
یماشین
یخونه
یاستخر شیر کاکائو
یشهربازی مخصوص خودم
یپاصتیل
یجزیره رویایی وسط ناکجا آباد فقط مخصوص خودم
یلیوان قهوه داغ
یگیم خفن
https://eitaa.com/ngi2006/895
ن اینو ک خودم میدونمممممم
از لحاظ شرعی بودنش😅
هدایت شده از پناهگاه🌿
https://harfeto.timefriend.net/16337273374620
#چالش
به نظرتون اگه یه افسانه بودید
چی بودید؟؟؟ 🌱♥
@neveshtehaye_man✨