اوکی خواهر نعمته ولی ن این خواهرایی ک ما داریم
اینا عذااابن میفهمین؟ عذاااب الهی😭🚶♀
{''خونھدرختے''}
همه ی ما یک بار حداقل انسان های خوب و بد رو تو زندگیمون دیدیم