{''خونھدرختے''}
همه ی ما یک بار حداقل انسان های خوب و بد رو تو زندگیمون دیدیم
{''خونھدرختے''}
اما خب...
بیشتر معلمای ما سختگیرن
اونم تو این شرایط کرونا و درسای مجازی
{''خونھدرختے''}
اما خب... بیشتر معلمای ما سختگیرن اونم تو این شرایط کرونا و درسای مجازی
شاید بیشترتون بدونین که من و حسنا جهشی خوندیم
من میرم مدرسه و اون نه
اما منی که میرم مدرسه:
تکالیف زیاد
معلمایی که فکر میکنن چون جهشی خوندم مخم باید مثل کامپیوتر کار کنه
معلمایی که میتونم بگم نصف بیشترشون خودشون درس نمیدن
انتظار دارن ما بفهمیم
{''خونھدرختے''}
شاید بیشترتون بدونین که من و حسنا جهشی خوندیم من میرم مدرسه و اون نه اما منی که میرم مدرسه: تکالیف ز
من تا حالا اینطوری از کسی چیزی نخواستم
ولی حالا:)
از معلم ها و مدیرا میخوام یکم بیشتر ما رو درک کنن
تا فرصتی برای زندگی شاد، دوست خوب بودن،عضوی از خانواده که مفیده داشته باشیم:)
ممنون که مطالبو خوندین رفقا🙂