-فوبیا دارم : جزوه هام رو يه روز قبل امتحان گم بكنم يا مامانم اشتباهى انداخته باشه آشغالى :')
من 10% بخاطر پروتکل های بهداشتی ماسک میزنم 90% بخاطر این که قیافم کمتر معلوم بشه بمولا
من شب اول عروسيم وقتي باشوخرم وارد خونه ميشيم بهش ميگم چشماتو ببند،منم بدو بدو ميرم تو اتاق و روتخت كنار پريز برق ميخوابم ميگم اين جاي منه😎💃🏻
هدایت شده از خاطرات خــیس:).
مگه ما چقدر مبهمیم
که کسی ما رو نمیفهمه ؟.
ᑫKʜAᴛEʀATᴇ.KʜIs⁴ᗯ
هدایت شده از •آنشـرلی•
- جسمِ بعد از مرگ توسط حشرات خورده میشه؟!
+ اوه نه پسر خشن نباش ! رویایی تر از چیزیه که فکر میکنی .