-فوبیا دارم : جزوه هام رو يه روز قبل امتحان گم بكنم يا مامانم اشتباهى انداخته باشه آشغالى :')
من 10% بخاطر پروتکل های بهداشتی ماسک میزنم 90% بخاطر این که قیافم کمتر معلوم بشه بمولا
من شب اول عروسيم وقتي باشوخرم وارد خونه ميشيم بهش ميگم چشماتو ببند،منم بدو بدو ميرم تو اتاق و روتخت كنار پريز برق ميخوابم ميگم اين جاي منه😎💃🏻
هدایت شده از خاطرات خــیس:).
مگه ما چقدر مبهمیم
که کسی ما رو نمیفهمه ؟.
ᑫKʜAᴛEʀATᴇ.KʜIs⁴ᗯ
هدایت شده از •آنشـرلی•
- جسمِ بعد از مرگ توسط حشرات خورده میشه؟!
+ اوه نه پسر خشن نباش ! رویایی تر از چیزیه که فکر میکنی .
{''خونھدرختے''}
تا صد روز کار هایی که در طول روز خوشحالت کرده رو بگو
روز سی و یکم~✨
_دوساعت خوابیدم 🙂
_از شیش بیدار بودم😁🤝
_کیم بوک جو تموم شد
_همینا:/
هدایت شده از {''خونھدرختے''}
اگرکسی امروز اینو بهت نگفته من بهت میگم "تو از اونی که فکر میکنی خیلی بهتری.."🤍(':
شب بخیر دخترا🚶♀🌚✨