هدایت شده از خاطرات خــیس:).
شرمنده ام جوانی
تو را چه سخت میگذرانم . !
ᑫKʜAᴛEʀATᴇ.KʜIs⁴ᗯ
هدایت شده از پـرے گـمـشـده درمـیـان مـہ
مثلا یه شب با تمام غما و دلشوره هامون بخوابیم،صبح اول وقت بیدار بشیم گوشـیمونو برداریم ببینیم اونی که دوسش داریم همون چیزی رو که حسرتشو داریم برامون نوشته!
از خونه بزنیم بیرون ببینیم هوا خوبه،
اتفاقات خوبن،آدما خوبن.
از همه مهم تر حالِ دلمون خوبه!
خسته شدیم از این نشدنا.
نرسیدنا.
نبودنا.
خسته شدیم از این همه!
هدایت شده از پـرے گـمـشـده درمـیـان مـہ
کاش یه جایی بود آدم میرفت اونجا جیغ میزد و گریه میکرد سبک میشد، برمیگشت خونه .
هدایت شده از 🛍🎁گالری آنلاین حلما 🎁🛍
میدونی چیه
خیلی به اینکه چرا به دنیا اومدم و هدفم چیه فکر کردم... و به این نتیجه رسیدم.. نظرت چیه فقط تلاش کنی و حالتو خوب نگه داری تا سرنوشتتو عوض کنی...
تو تنها کسی هستی که میتونی خودتو تغییر بدی... هیچ کسی نمیتونه کمکت کنه اگر نخوای.. اگر دلت باهات راه نیاد..
میدونی زندگی خیلی پستی و بلندی داره.. خیلی زیبایی و زشتی داره... و انسانا زشت ترین زیبا ی اون هستن... یکم بفکر درست کردن ذاتمون باشم... از خودمون شروع کنیم.
تغییر از خودت شروع میشه..
هر وقت هر چیزیو خاستی همون موقعه شروع کن به تلاش کردن. ــ اینقدر تلاش کن که بشه که بتونی که بدستش بیاری..
اگر کسیو یا چیزیو میخوای .. لازم نیست بمیری براش .. فقط سعی کن بهش بیشتر اهمیت بدی.. بیشتر توجه کنی.. اینجوریش قشنگه.. 🙂
من بابونم.. مدیر سیاهچاله ای که تویه مغذم دارم کنترلش میکنم..
دوست دارم شماهم کنترلش کنید و زندگیتونو همون جوری که میخواین بسازین.. نه اونجوری که بقیه میخوان🙂
خیلی حرف زدم..
مرسی که همشو خوندی..
یه چیزی موند..
سعی کن اول خودتو بشناسی.. بعدش بقیه رو دوست داشته باشی..
دوستتون دارم
تقدیم به همتون (همه ی همسایها و ممبرا و عادمینا ی خوبم)
حلالم کنید... یا علی مدد🙂🌱
#بابونه
هدایت شده از کیدراما بولا بولا ^-^
{''خونھدرختے''}
یکمم #fan_art ببینیم از سریالی که همه رو دیوونه کرده #خوشبختی #ارسالی @kdrama_bolabloa
چقد دلم میخواد این سریالو ببینم اما نمیتانم🚶♀💔
هدایت شده از رُز مِشـکی:]♪
#چالش
با بهترین دوستت پس از سال ها دیدار میکنی هفتمین گیفت
هدایت شده از رُز مِشـکی:]♪
#چالش
وقتی میفهمی رفیق سینگلت ، ازدواج کرده😐😂
دهمینگیف!