هدایت شده از _'حــــــــرف دل'!؟
یه اتفاقایی تو زندگیم میوفته که دلگیره ولی دلم نمیگیره
ناراحت کنندس ولی ناراحتم نمیکنه
این حالت طبیعی نیست
کاش میتونستم بگم چقدر ترسناکه...
🚶♂
هدایت شده از شفققطبے!:)
وقتی با دوستام حرف میزنم میگن خیلی انرژی منفی داری و از این حرفا
{''خونھدرختے''}
وقتی با دوستام حرف میزنم میگن خیلی انرژی منفی داری و از این حرفا
خانوداه منم همینارو بم میگن🤓
~~~~~~~~~~~~~
•چیزایی که یه درونگرا میخواد بقیه بدونن!:
+لطفا وقتی نمیتونم زیاد صحبت کنم اون رو به خودتون نگیرید!🥀🌪*^*
+من نیازی به درمان شدن یا تغییر کردن به یه برونگرا ندارم!🤷🏻♀🌱*^*
+اینکه ساکتم به این معنی نیست که آدم ضداجتماعی هستم!🍊⛈*^*
+بعد از روابط اجتماعی برای اینکه دوباره شارژ بشم نیاز به زمان دارم!👩👧🌸*^*
+من دیدارهای دو نفره یا جمع های کوچیک رو ترجیح میدم!🍄🌿*^*
+گاهی اوقات حرف زدن پشت تلفن برام کلافه کننده ست!🌚💕*^*