~~~~~~~~~~~~~
•چیزایی که یه درونگرا میخواد بقیه بدونن!:
+لطفا وقتی نمیتونم زیاد صحبت کنم اون رو به خودتون نگیرید!🥀🌪*^*
+من نیازی به درمان شدن یا تغییر کردن به یه برونگرا ندارم!🤷🏻♀🌱*^*
+اینکه ساکتم به این معنی نیست که آدم ضداجتماعی هستم!🍊⛈*^*
+بعد از روابط اجتماعی برای اینکه دوباره شارژ بشم نیاز به زمان دارم!👩👧🌸*^*
+من دیدارهای دو نفره یا جمع های کوچیک رو ترجیح میدم!🍄🌿*^*
+گاهی اوقات حرف زدن پشت تلفن برام کلافه کننده ست!🌚💕*^*
راستش من وقتی یه جمع خیلی زیاد ک قرارع مثلا من برم اونجا بشینم یا باید همش جلوشون رفت و آمد کنم ، ببینم
استرس شدید میگیرم
ب طوری ک فشارم میافته😐
هدایت شده از ملکه تنهایی..!
سلام به هودی، به بلند شدن بخار از لیوان شیر کاکائو، به دستای یخ زده ای که توی هم گره می خورن تا سرمارو از هم بدزدن، کلاها و دست کشا، لرزیدن از سرما. به شومینه و جورابای بافتنی، دماغای قرمز شده و لایه لایه لباس پوشیدن، به مچاله شدنه انگشتای پا روی سرامیک، به شیر و دارچین اخر شب، به شعله ی آبی بخاری، به بغلایی که به بهونه ی سرد بودن هوا از هم می دزدیم. سلام به همه ی چیزای قشنگ. و سلام به پیش زمینه ای برای فصل مورد علاقم.
زمستون عزیز لطفا زودتر بیا، یه نفر اینجا خیلی منتظرته:)
{''خونھدرختے''}
سلام به هودی، به بلند شدن بخار از لیوان شیر کاکائو، به دستای یخ زده ای که توی هم گره می خورن تا سرما
زمستون رو با تمام حوصله سر بریش دوست دارم🙂🤝♥️