خود این کره ایا چجوری تحمل میکنن؟
فک کن
هفته ای یک قسمت میزارع
آدم یادش میره قسمت قبلش چی بود
هدایت شده از ملکه تنهایی..!
ی توصیه ای بکنم برای امروزتون اگه میخواین موفق شین ، شاد باشید ، زندگی کنین ، هیچوقت ناراحتی ها ، استرس ها ، مشکلاتتون رو به هیچکس نگید!! هیچکس!!
برای خودتون نگه دارید،چون کاری از دست دیگران بر نمیاد ، هیچکس جزز خودتون نمیتونه به دادتون برسه:)!
دیگران فقط بلدن گوش کنن . . .