هدایت شده از ملکه تنهایی..!
ی توصیه ای بکنم برای امروزتون اگه میخواین موفق شین ، شاد باشید ، زندگی کنین ، هیچوقت ناراحتی ها ، استرس ها ، مشکلاتتون رو به هیچکس نگید!! هیچکس!!
برای خودتون نگه دارید،چون کاری از دست دیگران بر نمیاد ، هیچکس جزز خودتون نمیتونه به دادتون برسه:)!
دیگران فقط بلدن گوش کنن . . .
°Someday we’ll find the silence°
°Away from all we’ve god°
~•~•~•~•~•~•~
°یه روزی ماهم آرامشو پیدا میکنیم°
°یه جایی دورتر از این هیاهوی°
°الآن دورمون°