{''خونھدرختے''}
هی بچه ها اینجا ک نوشته بد😈🤝(جدی نگیرید!)
پ چرا نوشته بد؟🙄
من چرا اینقدر دوست دارم آدم بده باشه؟
هدایت شده از {''خونھدرختے''}
اگرکسی امروز اینو بهت نگفته من بهت میگم "تو از اونی که فکر میکنی خیلی بهتری.."🤍(':
شب بخیر دخترا🚶♀🌚✨
هدایت شده از {''خونھدرختے''}
{ به تموم اونایی که پیام صبح بخیری☀️
براشون فرستاده نمیشه،
صبح بخیر . .✨🌸 }
هدایت شده از _'حــــــــرف دل'!؟
خیلی وقتا ادم دلش برا چیزایی تنگ میشه که مجبوره وانمود کنه همون چیزا براش اصلا مهم نیست...
🚶♂