هدایت شده از *سیارک آفتاب گردون*
خدانگهدار همتون
همه ی دلنشین های ایتا
همه ی اونایی که همیشه کنارم بودن
ممبرایی که به حرفام گوش میدادن
و همسایه هایی که بامحبت ازم حمایت میکردن
من همتون رو از اعماق قلبم دوست دارم
و میخوام بگم
نزارید قلبتون داخل مرداب غم و اندوه فرو بره
و هیچ وقت دست از تلاش بر ندارید
هیچ وقت هیچ وقت
امیدوارم وقتی برمیگردم با چهره های شادتون روبرو بشم
خیلی مواظب خودتون باشید
خدانگهدار تک تکتون
{''خونھدرختے''}
هی بچه ها اینجا ک نوشته بد😈🤝(جدی نگیرید!)
اینجا باید مینوشت دیوانه🤝
{''خونھدرختے''}
تا صد روز کار هایی که در طول روز خوشحالت کرده رو بگو
روز سی و پنجم~✨
_حیح #بد_و_دیوانه رو دو روز در هفته میزارع
_عمین🙁