هدایت شده از ‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
نشدبه کسی بفهمانیم درونمان
چه میگذرد، تو که میدانی اباعبدالله..
#تكدونه
یک ذرهامیدم براممونده ،
برایاون لحظهای که امامرضا
ناممکن ِزندگیمو، ممکنکنه ..¹⁰⁰¹
منتظر ِزنگاخر مدرسهبودن،
غافل ازاینکه زنگ ِاخرزندگیشونبود:)..
#میناب
#مرگ_بر_امریکا
چهکسی بر پیکرش نمازمیخواند؟
آنکس که خود پیشنماز پیکرهایمان بود ..(:💔"
#مرگ_بر_امریکا
اینها چه میگویند آقای خامنهای؟ این بیانیهها را برای که صادر میکنند؟ این نوار مشکی کنار تلویزیون به چه مناسبت است؟ این سیاهپوشان آواره، چه از جان خیابان میخواهند؟ ظاهراً کسی #شهید شده. خب پس چرا پیام تسلیتی از شما نمیخوانند؟ چرا میکروفون بهدست و ایستاده با زمینه آن پرده آبی در قاب تلویزیون نیستید؟ مگر نه اینکه صاحب عزای هر شهید، شما بودید. مگر نه اینکه پدر دختران یتیم شهدا شما بودید. تابوتهای پرچمپیچ شهیدان را چهکسی نماز بخواند؟ اینها سادهاند. باورکردهاند که شما رفتهاید. مثل شب عاشورای امسال که بعد از شایعه شهادت، ناگهان سروقامت و سیاهپوش، از آن درب کناری حسینیه وارد شدید و دست بلند کردید و جماعت متحیر فریاد کشید، باز وارد خواهید شد. ما منتظریم. زودتر بیایید آقای خامنهای.
«مهدی مولایی»