اینها چه میگویند آقای خامنهای؟ این بیانیهها را برای که صادر میکنند؟ این نوار مشکی کنار تلویزیون به چه مناسبت است؟ این سیاهپوشان آواره، چه از جان خیابان میخواهند؟ ظاهراً کسی #شهید شده. خب پس چرا پیام تسلیتی از شما نمیخوانند؟ چرا میکروفون بهدست و ایستاده با زمینه آن پرده آبی در قاب تلویزیون نیستید؟ مگر نه اینکه صاحب عزای هر شهید، شما بودید. مگر نه اینکه پدر دختران یتیم شهدا شما بودید. تابوتهای پرچمپیچ شهیدان را چهکسی نماز بخواند؟ اینها سادهاند. باورکردهاند که شما رفتهاید. مثل شب عاشورای امسال که بعد از شایعه شهادت، ناگهان سروقامت و سیاهپوش، از آن درب کناری حسینیه وارد شدید و دست بلند کردید و جماعت متحیر فریاد کشید، باز وارد خواهید شد. ما منتظریم. زودتر بیایید آقای خامنهای.
«مهدی مولایی»
‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
اینها چه میگویند آقای خامنهای؟ این بیانیهها را برای که صادر میکنند؟ این نوار مشکی کنار تلویزیون
_امروز که از حرم برمیگشتم فقط یک چیز برام تداعی میشد..
من به این عادت داشتم که حرم بعد نماز، وقتی داریم تو صحن ها حرکت میکنیم که تصمیم به مقصد منزل بگیریم..؛
پیام تسلیت رهبر رو روی صفحاتش نشون میداد
کل حرم رو صدای زیبات پر میکرد..
صدای آقای ِقوت قلب( :❤️🩹
امروزم منتظر بودم!..
چون من همش یادم میره ایندفعه خودتی که نیستی..💔
هدایت شده از خبرگزاری فارس
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 امشب محمود كريمی، در مراسم حرم امام رضا، طبق عادت برای سلامتی رهبر انقلاب دعا کرد و بعد یادش آمد که ایشان شهید شدهاند.
@Farsna
عکسها در گوشهگوشهحرم ،حکایتیدارند..
حکایتی که هرکسبه آن مینگرد
دلتنگوار در اعماق خویشفرو میرود
وچه بسیارباورناپذیر است اینکه
عکسها باقیمیمانند اما ادمی ،نه ..( :
#مرگ_بر_امریکا
#سید_علی_خامنه_ای
‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
نه معلومه که با یادآوریِ اون روز و شبهای عزیز، زار نمیزنم ..💔"
پسچرا من ُنمیبریپیش ِخودت
قربونت برم؟( :
‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
ورزق ِامامحسن(ع) کهبهاینزودی قسمت ِماشد💘✨>>
رَوا بود مثل ِپارسالهم توی اینموقعیتباشم ،اما رخست ِدیدار..؟