eitaa logo
‹ حُـࢪِّھ‌¹³⁵ ›‌
913 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
686 ویدیو
14 فایل
نورٌعلي‌نور✨ صرفاًاحوالات . تخلیه‌های‌ذهنی ِاین‌بنده ؛ ومن؟از‌تبار ِعراق ُهمسایه امام‌رضا . وتو؟که‌از‌هر‌خیالی‌امید‌بجوی . واینجا؟وقف ِمادر ِسادات . وحرفاتون؛ https://daigo.ir/secret/61425143953 فرهنگ ِفور‌زیباتر‌است، حُـࢪِّھ‌: آزاده ‌. دِگرهیچ‌مَگرفرج؛
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم‌الله...
وَرَبُّكَ الْغَفُورُ ذُو الرَّحْمَةِ ۖ؛
هدایت شده از ‹ حُـࢪِّھ‌¹³⁵ ›‌
+ بابا شمایید؟؟ - با که کار داری دخترجان؟ + شما مردی که رویش را پوشانده باشد و گونی بر دوش داشته باشد ندیدید؟ - با او چه کار داری؟ + او بابای من است... البته بابایم که نه! من به او میگویم بابا. - اسم بابایت را می‌دانی؟ + نه... نگفت - اگر بابا دیگر نیاید چه؟ + عه چرا نیاید؟! تازه می‌خواهم خبری خوب بدهم که مطمئنم خوشحال می‌شود! - چه خبری؟ + می خواهم خبر مرگ علی را به او بدهم! - از کجا می‌دانی از شنیدن این خبر خوشحال می‌شود؟ + او از خوشحالی من خوشحال می‌شود! همیشه همینطور بود!‌ هروقت علی را نفرین می‌کردم او هم با من نفرین می‌کرد! - او هم مرگ علی را می‌خواست؟ + آری دستانش را بالا می‌برد و میگفت خدایا مرگ علی را زودتر برسان💔(:
ای حَیّ عالم ، به این مُرده زندگی ببخش، تا بتواند این شب‌را زنده‌داری کند .. انتَ الحَي و أنا المَیت ..
مارم قادر بدون ُیک‌افطار دعوتمون‌کن سر‌سفره‌تون تا‌نمک‌گیر تر بشیم،آقاي امیرالمؤمنین.. ࣫͝
هدایت شده از ᵖʳⁱᵛᵃᵗᵉ؛
در برابر ِعظمت ِخداوند و صفاتش، حاضرم با هر فراز جوشن ِکبیر گریه کنم ..
هدایت شده از بی‌نهایت
45.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگ "خدا بس است" _محسن چاوشی (این قطعه گفت‌وگوی من با مولایم علی علیه‌السّلام است و براستی خدا برای ما بس است…) تکیه به عرش داده‌ای، به این زمانه خیره‌ای! چقدر پایِ سوخته، چه روزگار تیره‌ای... خیره به پست‌تر شدن، خیره به خیره‌سرشدن؛ خیره به حمله‌ور شدن، خیره به خون‌جگرشدن به این همه فَراعنه، به برده‌داریِ نوین به خوردنِ تن جنین، به این قساوت زمین! مدرسه‌های بی‌پناه، دخترکان بی‌گناه بیا کمک رسیده و سنگ‌دلانِ روسیاه! دریدگانِ پُرغَضب، دهان‌نجس و بی‌ادب مریض و واجِب‌ُالمَطَب، قُماشِ تجزیه‌طلب! پشت به ساحتِ وطن، در التماس اهرمن نمی‌زنی چرا؟ بزن! آه وطن وطن وطن... صبر چگونه می‌کنی؟ بر این همه جفا علی! بغض چگونه می‌خوری؟ یاد بده به ما علی آه امامِ اولین! بگو به مُنجیِ زمین تمامِ دل‌شکسته‌گان منتظرند بعد از این... میان دشمن و وطن، ننگ بر آن‌که شک کند ننگ بر آن‌که خواسته، شمر به ما کمک کند! بکش غمِ کُشنده را، مَبَر ز یاد خنده را فکر نکن چه می‌شود! خدا بس است بنده را... ♾ @binahayat_ir