هدایت شده از 𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐲𝐚
+اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ
صَلَواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی ابائهِ فی هذهِ
السّاعةِ، وَ فی کُلّ ساعَة وَلیّا وَ حافظاً
وقائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً حَتّی
تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً وَ تُمَتّعَهُ فیهاطَویلاً
#اللّٰهُمَّعجِّللِولیِّکَالفرج
‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
تنها بودن توی حرم یک همچین ساعتی، توی یک لِوِل دیگهست ..( :
هی به گنبدش نگاه میکنی ُبا نور ِ
گنبدش بهت چشمک میزنه ،
به تعداد ِاهتزاز ِپرچمت قربونت برم آقاي شمس ..¹⁰⁰¹
‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
-و امان از این شمایِل ..
سایهاترا از سر ِاینروسیاهانبرندار؛
ماهاز شببرنمیگیردنگاه ِخویشرا . ࣫͝
#تكدونه