eitaa logo
راه ارتباطی با تریتون '-'
58 دنبال‌کننده
194 عکس
36 ویدیو
6 فایل
صندوق پستی برای نامه هاتون از زمین یا افراد گمشده در تریتون نامه های ارسال شده به صندوق پستیه "دفترچه خاطرات گمشده:)" نامه هاتون رو اینجا ارسال کنید : https://daigo.ir/secret/510781389 https://gkite.ir/es/9480635 کانال اصلی @Hwewerbh
مشاهده در ایتا
دانلود
خب پیامتو نمیذارم چون خصوصیه خودت میدونی دیگه فقط بره اینکه بفهمی متوجه شدم جواب میدم (عه اشکال نداره اوکی منم سرما ی خفیفی خوردن البته دو روز پیش الان اثراتش مونده ... زودتر خوب بشی باشه پس اون ساعتا اوکی به اکانت میدم مرسی ) اینم جوابش
متن پیام : یهو امروز یادم اومد چند ماه پیششش داشتم دنبال یه چیزی تو ایتا میگشتم به کانال یاداشت من برخوردم بعد رفتم تو کانال اصلی دیدم باحاله توش موندم ، این گونه بود که من عضوی کانال شدم☻️ راستی خدا اون کاترینم رحمت کنه☻️☻️☻️ :) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای .. چقدردوست دارم بفهمم همه ی عضوام چطوری فهمیدن به جز دوستام *
نهنگ تنها خوبی ؟اگه هنوز هستی ناشناس پیام میدی
متن پیام : میتونی ایدیتو بزاری؟ یه کلیپ میخواستم بفرستم برات که وایب چنل رو میده ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ایدی ندارم یه پیام فور میکنم
متن پیام : سلاام خوبی ؟ بله با من کار داری ؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اره اره تو خوبی ببین چرا دوباره چنلتو نمیزنی دلمون تنگ شدههه میخوامشش
اونجا ۵۰ نفر بودیم گلبم تاز۶ داشتم خوشحالی میکردم ایتا زد پاکش کرد
متن پیام : میخوای بدونی چجوری ؟ یه بانوی زیبا به اسم لورا یک پیام خیلی زیبا داخل ناشناس چنلم داد برای درخواست همسایگی من تو چنل عضو شدم و اینقد بعضی پست ها فرح بخش بود که دیگه موندم ولی بعد از یه مدت لورا اومد لیست همسایه هاشو بروز کنه و من نتونستم جز همسایه هاش بمونم چون خیلی دیر دیدم و بعدش ناراحت شدم... و بعدش دختر داییم به لورا گفته بود که من و اون خیلی شبیهیم بعدش دو باره همسایه شدیم و بنده با لورای فرح بخش اسکل دوست شدم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ عاح گلبمممم چقدر باحاللللللل من نمیدونم از کجا پیدا کردم ولی عاشق کانالت بودم و هستم
متن پیام : امم خب راستش نمیدونم دوباره بزنمش یا نه :) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ عه چرا خب من دلم برای محتواش تنگ شده
متن پیام : راستی لورا :) رفتم و پیامایی که قبلا تو نهنگ تنها داده بودم رو خوندم... خب راستش خودمم دلم تنگ شد :)) و تصمیم گرفتم دوباره بزنمش ممنونم ازت لورای دوست داشتنی :) @whalesi ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای خوشحالییی بریدد بچه هاا
متن پیام : سلام لورا حال و احوالت چطوره ؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلام من نمیشه گفت خوب ولی بدم نیستم تو چطوری ؟
متن پیام : لورا یه چیزی بگم ؟ می‌دونستی که تو خیلی خیلی مهربونی ؟ با یه قلب صاف و پر از امیـد :) تو خیلی قشنگ تر از چیزی هستی که فکرشو بکنی..! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ میدونی الان خیلی خوب شدمم میدونی تو هم خیلی مهربونی که اینجا اومدی و اینا گفتی ؟ امروزم ساختی :)))