eitaa logo
راه ارتباطی با تریتون '-'
58 دنبال‌کننده
194 عکس
36 ویدیو
6 فایل
صندوق پستی برای نامه هاتون از زمین یا افراد گمشده در تریتون نامه های ارسال شده به صندوق پستیه "دفترچه خاطرات گمشده:)" نامه هاتون رو اینجا ارسال کنید : https://daigo.ir/secret/510781389 https://gkite.ir/es/9480635 کانال اصلی @Hwewerbh
مشاهده در ایتا
دانلود
متن پیام : من کلا فقط یه روخونی داشتم و هیچی ، به همین زیبایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای ولی من جدا تاحالا نشده بود که کتابمو حتی بازم نکنم ولی اون موقع شد
متن پیام : و باز هم نقاشی فرح بخش🗿 در جواب باید بگم که از اونجایی که من یه intp هستم خیلی دیر با کسی جور میشم و خب هیچ دوست یا رفیق مجازی ندارم اصلا🙂💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای کاش حضوری میدیدمت باهات دوست میشدم
متن پیام : می‌دونی دور ترین کهکشانی که کشف شده 13 میلیارد سال نوری با ما فاصله داره و اسمش هم Z85296هست🙂 راجب این چیزا زیاد میدونم دوست داشتی بدونی فقط بگو😂 راستی همون نقاشی فرح بخشم😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای وای واقعا ؟ چطوره یه هشتک بزاری ؟ دیگه جدا باید پیدات کنم باهات دوست شم .
متن پیام : وای ببخشید این چند وقت نبودم درگیر مدرسه و اینا و کتاب دشمن عزیزو تموم کردم خیلییییی قشنگ بود الانم کتاب جدید شروع کردم تو چه خبر؟؟ آدم فضایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چرا ببخشیدد؟ وای منم یه کتاب شروع کردم تو انجمن کتابخوانی ام خیلی باحاله
این ناشناس هم داره مثل قبلی میشه .
متن پیام : ماژیک فسفوریو میشناسی؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره آره انقدر دلم براش تنگ شده کاش زودتر برگرده
متن پیام : سلام شمام بخاطره سرما امتحاناتون یه روز دیگه افتاد؟ هوا هوای برفه ولی اثری از خود برف نیست🐈‍⬛ :) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره آره برف نیست حیف شد ولی خداراشکر امتحانا افتاد یه روز دیگه
متن پیام : شتشتشتشت شاید باورتتت نشه اما منم خیلی وقت بود میخواستم هری پاتر و ببینم و امروز یکشو دیدم الانم ک اومدم دیدم توهم دیدی هیقققق خرذوقققققق مطمعنی اجیم نیسی؟🗿 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ عررر من سیدی همه ی قسمتاشو دارم ولی نمیدونم چه مرضی دارم دانلود میکنم میبینم تاحالا صد بار دیدم ولی خسته آجییی شاید
متن پیام : لورای فرح بخش تو معرکه ای ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای شما ها چقدر فرح بخشو مهربونیدد تو هم معرکه ای ؛)
متن پیام : من وقتی می‌خوام بشناسی:😂 همون نقاشی فرح بخش🤣🗿 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ مخوای هشتک بذاری ؟ راحت تری ، کانال داری ؟
متن پیام : وایی چ خبررر ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خبر ام الیس برگشته رزان و .. و انجمن داره خراب میشه و منم که فعلا دارم از ریاضی فرار میکنم
متن پیام : هایییییی ((( چنلتون عاالیه و اینکه منم میخوام یه چنل بزنم میشه چند تا اسم بهم پیشنهاد بدییی؟ ممنون میشمم 3 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلامم ام اول بگو وایب کانالت چطوری ؟ ؛)