eitaa logo
راه ارتباطی با تریتون '-'
58 دنبال‌کننده
194 عکس
36 ویدیو
6 فایل
صندوق پستی برای نامه هاتون از زمین یا افراد گمشده در تریتون نامه های ارسال شده به صندوق پستیه "دفترچه خاطرات گمشده:)" نامه هاتون رو اینجا ارسال کنید : https://daigo.ir/secret/510781389 https://gkite.ir/es/9480635 کانال اصلی @Hwewerbh
مشاهده در ایتا
دانلود
متن پیام : عه راستی یادم رفته بنده هم هشتگ جدید هستم قراره با حضورم اینجا رو گهربار کنم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وایی خوشبختممم مرسی که هستی 🐸🤝
متن پیام : سلام خوبیییییییییی میگما :)من موزیک سه تار میخاممممم اگ داری بفرس😥 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلام مرسی تو خوبی ؟ ام ندارم فامیلمون سه تار میزنه البته الان تار میزنه اما فکر کنم اون داشته باشه ویدیو میخوای یا اهنگشو بذارم بعد سنتیه دیگه اره ؟
متن پیام : دیر پیامای ناشناسو میذاریییی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ هرموقع میام کسی پیام نداده
متن پیام : جدیدا کتاب چی میخونی؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ والا کتاب بیرون ذهن منو دیروز تموم کردم تو چی
متن پیام : Lora.: متن پیام : سلام خوبیییییییییی میگما :)من موزیک سه تار میخاممممم اگ داری بفرس😥 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلام مرسی تو خوبی ؟ ام ندارم فامیلمون سه تار میزنه البته الان تار میزنه اما فکر کنم اون داشته باشه ویدیو میخوای یا اهنگشو بذارم بعد سنتیه دیگه اره ؟ اول این ک به خوبیت عزیزووم بعدم فرقی نمیکنه فقط موزیکی ک ارامش بده:)خودم دو سه تایی دارم ولی بیشتر میخام😂 عه یادم رفت الان برم پیدا کنم بذارم
سلام داداش ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلام چطوری
متن پیام : خیلی وقته نیستب ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اره درگیر امتحانامم
متن پیام : دنیای خیالی من؛ جایی که سیاهی معنایی نداره! من ویکتوریا هستم؛ یه عشق گویندگیِ پر حرف که اومدم تا با پادکستای کوتاه و بلند و حرفام به زندگیامون جلوه ای تازه ببخشم! اومدیم بخندیم، اسکل بازی دربیاریم، انگیزه بگیریم و با قوانین دنیای خیالیمون پیش بریم! خوشحال میشم همراهمون باشی زیبا @victoria_s_world ____ نیازمند اندکی حمایت ای زیبا ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چنگده خلاققق بریدد
متن پیام : وای ویکتوریا هستم همونکه لینک حمایتی داد میگما چیزه یکی از اونا یادم رفت اسممو خیر سرم حذف کتم چون متنشو کپی کردم ولی میخوام هوویتم محفوظ بمونه شتتتت ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ منکه فهمیدم ولی دومیرو گذاشتم
متن پیام : بالا دومی از چپ intp ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ برگامم
متن پیام منم enfp اممممم نیوینوقنساهثوبمزجزاطهدبنرموساث ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ هرسی باتو عه
متن پیام :من ISTP عم :) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ عه کاترینننن چطوری