eitaa logo
راه ارتباطی با تریتون '-'
58 دنبال‌کننده
194 عکس
36 ویدیو
6 فایل
صندوق پستی برای نامه هاتون از زمین یا افراد گمشده در تریتون نامه های ارسال شده به صندوق پستیه "دفترچه خاطرات گمشده:)" نامه هاتون رو اینجا ارسال کنید : https://daigo.ir/secret/510781389 https://gkite.ir/es/9480635 کانال اصلی @Hwewerbh
مشاهده در ایتا
دانلود
متن پیام :  وای میدونی تو خیلی خوبی ؛ هرچیزی دوست داری صدام بزن اما خب بزا بگم من بهارم یعنی اسمم بهار هس آدم فضایی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای وای بهار چقدر اسمت قشنگههههه چنلی داری ؟؟
متن پیام : واقعاااا پس من کانالم بزنم و لینکشو توی ناشناس برات میفرستم نمیدونم میاد یا نه 🥲🍕 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اره اره زود بفرسسس
متن پیام : خب شاید دلیل اینکه ایگنور میشی اینکه قراره دوست من بشی و من بهت کلی اهمیت بدم :)))))) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ پس از الان مشکلی با ایگنور شدن ندارم 😂وای شما ها چقدر مهربونیدد
متن پیام : پس میشه لینک گروه انجمن بزاری؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ام میشه ایدیتو بدی خصوصیه من باید پیویت بفرستم یا اینکه من پیویمو بذارم
هدایت شده از Lora.
ایدی ندارم
متن پیام : وای تریتون چه داستان عجیب و جالبی داره :) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ :))))
متن پیام : خب نه هیچ چنلی ندارم و شایدم علاقه ای نداشته باشم نمیدونم😔:))) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای من مطمعنم اگه چنل بزنی از اون چنلای فرح بخش میشه ولی خب علاقه ای نداری .. دوست دارم بدونم تو کدوم سیاره زندگی میکنی ادم فضایی.
متن پیام : چنل هرسی دیل خورده ؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ نه نه پرایوته
متن پیام : نمیشه یکی به هرسی بگه چنلشو خصوصی نکنه پیلیز ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ اینجا هست الان میبینه ولی بازم پیوی میگم ....
متن پیام : تو خیلی . . . خیلی . . . خیلی . . . خیلی . . . خیلی . . . وایب خوبی داری و من دوستتتتت داررمممم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ تو هم خیلی .... خیلی .... خیلی ..... خیلی.... خیلی... وایب قشنگی داری و میدونی جای قشنگترش چیه ؟ این که تو با وایب خوب حال دیگرانم خوب میکنی تو خیلی دل قشنگی داری و منم خیلی خیلی خیلی دوست دارم
متن پیام : میشه قسمت اوللل رمان و ریپلای کنید:)))) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/Hwewerbh/431 بفرما :))