eitaa logo
راه ارتباطی با تریتون '-'
58 دنبال‌کننده
194 عکس
36 ویدیو
6 فایل
صندوق پستی برای نامه هاتون از زمین یا افراد گمشده در تریتون نامه های ارسال شده به صندوق پستیه "دفترچه خاطرات گمشده:)" نامه هاتون رو اینجا ارسال کنید : https://daigo.ir/secret/510781389 https://gkite.ir/es/9480635 کانال اصلی @Hwewerbh
مشاهده در ایتا
دانلود
متن پیام : s:eitaa.comHwewerbh10244 مگه جنگل نرفتی؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چرا چرا ولی خب با این استایل نرفتم و خب میخوام اونجا پیک نیک دوستانه یا حداقل به ابجیم برم نه خانوادگی ؛)
متن پیام : لورای فرح بخش تو خیلی خوبیییییی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای شما هم همین طور
متن پیام : کانال ندارم💔 هشتگ دیگه ای به ذهنم نرسید😂🤝 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خوبه خوبه هشتکههه شنبه امتحان چی داری؟
متن پیام : اشتباه تایپی بوووووود🗿😂 شنبه امتحان ندارم ولی چهارشنبه مطالعات چهارتا درس🗿💔 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای نه مطالعاتتتتت
هدایت شده از خونابه
٭ فور کنید چنلتون و تگش رو واسم بفرستید ، من هم براساس دیلیتون میگم وایب کدوم سلبریتی رو میدید ࣪ 𝆺𝅥 ‌
متن پیام : لورا ... خواهشا بهم بگو اینکه دارم رو تام ریدل کرا...ش میزنم طبیعیه ، خب؟! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای وای طبیعیه خیلی طبیعیه
متن پیام : نمیدونم وایب کانالم یه جور خاص باشه مثلا یک اسم جادویی! من قبلا یه کانال داشتم به اسم افسونگر نیمه ی تاریک ماه ولی الان میخام دوباره یک کانال بزنم و نمیدونم اسمش رو چی بزارم! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ام ام وایسا فکر کنم جادویی درون ذهنم یا شاید معجون جادویی نمیدونم واقعا تو خیلی خلاقی اون اسم چنلت خیلی خفنه
متن پیام : لورا کاش برگردم به هفته پیش همه چیز اون موقع خیلی خوب بود باورت میشه یک هفته ای کلا همه چیز عوض شه؟ راستی هشتک جدیدم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلام دنی ، واقعا بعضی وقتا دوست دارم دکمه استپ بازگشت به عقب یا به جلو رو داشته باشم . ولی اگه میخوای یکم خالی بشی میتونی باهام حرف بزنی مگه چه اتفاقی افتاده چی عوض شده ؟
متن پیام : ادمین قبول میکنید ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🐸 نه داداش
متن پیام : اره ،هالی ای از نور مدیدار شد و چمن های سرد رو روح بخشید . یادته؟ انفجاری در مغزت رخ داد و دست هایت به حرکت افتا و کانالت تاسیس شد . یادته؟ با اعضای کمی شروع به فعالیت کردی و روحت کنجاو شد . یادته؟ به ناشناس ها و دوستات پیام دادی و همسایه هات زیاد شد. یادته؟ کم کم رشد کردی و سن و ت زیاد شد ،افکارت معقول شد رفتارت تغییر ،رمانت رشد کرد ، سر افکنده شدی و خیال دیل زدن برداشتی ،ناراحت شدی ، دوستای جدید پیدا کردی ، در تونل های پیچ در پیچ اون امار قفل شده کانال گیر کردی ،فعالیت کردی ،بازهم و باز هم و بازهم ، تقدیمی دادی و گرفتی خوشحال شدی و ذوق زده شدی ... و همین طور ادامه دادی ...یادته؟ تا امروز ، تسلیم نشدی و رفتی رفتی . و حالا ۱k اعضای کانال داری . هالی ای از نور پدیدار شد و به چمن های سرد ؛ روح بخشید . روزی دوباره نو ، در حالی که آسمان برافراشته آبی در انبوهی از ابر ها پر بار پوشیده شده ،یا در حالی که نور طلایی و گرم خورشید را بر تن کرده ، تا وقتی که نور سبک و نقره ای ماه در دل اون طنین میندازه ، یا بر تنه پر و سبک ابر ها سایه میندازه ... و دوباره و دوباره ،و تو دوباره رشد میکنی و در میان انبوهی از کلمات سنگین و سبک و عجیب و سخت ، کلماتی بر میگزینی و در کنار هم دنیایی از جنس ذهن زیبات میسازی ... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ این خیلی قشنگه خیلی خیلی خیلی قشنگه واقعا ازت ممنونم خیلی قشنگ مینویسی و یه دنیای عجیبی داری که به راحتی میتونی با کلماتی که انتخاب میکنی راه ارتباطی رو برام میسازی مثل یه چرخ خوردن روی چمنا و رسیدن به جایی که منبع تمام این لیز خوردن هاست نمیدونم درست منظورمو رسوندم یا نه واقعا ازت ممنونم تو یه ابشار از محبت برام راه انداختی خیلی قسنگ مینویسییییی :))
هدایت شده از ⁦☆⁩
سلام .. به مناسبت دو ماهگی اینجا و اینکه به خاطر تقدیمی قبلیه ازم ناراحت نباشید ؛ میخوام یه تقدیمی بدم ، اونم اینه که شما این پیامو تو کانالتون فور میکنید و من از این پوسترای زیبا بهتون تقدیم میکنم🐛🌿 - با تشکر نهنگ‌ِتنـــها✨ _@whalesi