هدایت شده از - 𝗛appy Teenager-
آره .
همون مامان بزرگ و بابا بزرگ هم یک روزی توی اوج جوونی و زیبایی شون بودن ،
اوج توانایی
زیبایی
احساسات .
اما تموم شد .
و این مهم نیست که تموم شده ، این مهمه که تو ، کجا اینارو خرج کرده باشی ،
🌱احساسات ، کنترلش کردی و درست ازش استفاده کردی و کمترین آسیب و دیدی ؟
یا بخاطر یک احساس کوچیک ، سریع بدون کنترل و فکر ، دست به عمل زدی و بیشترین آسیب و دیدی؟
زیبایی که داشتی ، وسیله ای بود برای خوشحالی دلت ، یا پژمرده کردن روحت ؟
ـــ زندگی خیلی زود تموم میشه ، مهمه که خرج کجا کردی این زندگی رو .
🥐☕️
@happy_school
یه روزی یه دوربین میخرم ایرپادم رو برمیدارم و راه میوفتم تو خیابون و طبیعت و فقط عکاسی میکنم . . .
تمام چیزهایی که او برای زنده ماندن نیاز داشت چای، کتاب، موسیقی، دفتر و یک مداد بود .
🎧📚☕
چنلی می خوای برای تقویت انگیزه ت؟! اینجا بهترین انتخابه📚✨
متن های انگیزشی ش انرژی دارن!😦
زندگی با این ولاگ هاجریان داره!💆🏻♀🪄
https://eitaa.com/joinchat/2555774561C75d9c2e606
دخترای درسخون اینجا جمعا👩🏻💻🤞🏻