ܣܝ̇ߺܥوܝ̇ߺܘ 🏴
چرا حسینیهات پر از گرد و غباره💔 اولین روضه ی بیت رهبری بدون حضور آقا:)))
پارسال محرم همش نگرانتون بودیم آقا ؛تو روضه های بیت نبودین و همه دلواپستون بودیم ؛ همین موقع شب عاشورا اومدین بیت
وسط روضه تو هیئت گفتن آقا اومده بیت همه خوشحال شدیم
ولی الان چی؟
شب عاشوراست همون شبی که پارسال اومدین روضه آقا ؛ من الان با این دل چیکار کنم ؟ با جای خالیتون چیکار کنم؟❤️🩹
هدایت شده از کانال محسن آریانیک
ما عاشورای ۶۱ رو ندیدیم
ولی
۹ اسفند ۱۴۰۴ رو دیدیم
هلهله می کردند...