https://eitaa.com/Haamimjooon/1544
اره اونم خیلی قشنگه علی یاسینی هرساله سه بار اینجا کنسرت میذاره و حالا حامیم اینجا نمیذاره❤️🩹💔🥲😉
-
هعییی شانس😁
رفیق های چندین ساله یه بار هم از هم جدا نشدن🥺🫀
Haamim"🤍🥺"
https://eitaa.com/haamimjooon