eitaa logo
𝐏𝐈𝐍𝐊 𝐌𝐎𝐎𝐍💕
156 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
3 فایل
بـہ نام خـدایے کـہ هواے هممونو داره* براے تویے کـہ قلب منییی💗🧿' حامیم" اینجا از پسر خوش قلب،خوش صـدا،خوشگلو دوست داشتنییو... فـعالیت میشد🎀✨
مشاهده در ایتا
دانلود
32.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادیت خودم😊 یا موزیک بلدم بودی🫂 اگه بد شد ببخشید🥺 https://eitaa.com/haamimjooon
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادیت خودم 😊 با موزیک من💫🤍 اگه بد شد ببخشید 🥺 فقط فور داریم🫀 https://eitaa.com/haamimjooon
64.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادیت خودم 😊 با موزیک مثل تو مجید رضوی💫🤍 اگه بد شد ببخشید🥺 Haamim"🤍🥺" https://eitaa.com/haamimjooon
سالگرد قلب منی مبارک🎉🎊💥🥳
کاور اهنگ قلب منی🫀🤍
سلاام🙂 امروز سالگرد 2 سالگی اهنگی هست ک مخاطبش مامان لیلا قشنگمون هست🥲 اره سالگرد اهنگ قلب منی هست! اهنگی ک 2 سال پیش تو ی همچین روزی منتشر شد... قلب منی ک دلمون جوری بنده بهش ک هر چقدم بگیم ی کوشه از تموم حسمون رو نمیتونیم تو یه حرف بگیم... قلب منی ک اگ بره چقد شکسته و خسته میشیم... اره تموم زندگیم، تموم قلبم فدای تو! اومدی هوام شدی، دوام شدی من واقعا جی شدم برات؟ ماه شدم تو شبای تو؟ راه رفتم تو هوای تو؟ شاه قصه شدم برای تو؟ قلب منی همه همو غم منی شونت خونه منه و تنها نقطه امنم❤️‍🩹 میمیرم اگ باهام قهر کنی، حاضرم جونم و بدم تا باهام حرف بزنی... دلیل زنده بودنم شدی... رفیق خنده و غمم شدی... من این اهنگ رو خیلی دوس دارم خیلی! 2 سال کذشت... 2 سال از منتشر شدنش گذشت💗 و قلب منی 2 ساله شد! قلب منی 2 سالگیت مبارک هممون🥺🤍 سالگرد 2 سالگی قلب منی مبارک🥳 [در صورت ارسال فقط فور وگرنه...!✨🤍] {اختصاصی چنل🥲} <@rommanhaamim>
Haamim ~ UpMusicHamim - Ghalbe Mani (320).mp3
زمان: حجم: 9.9M
اهنگ قلب منی🫀🤍 سالگرد دو سالگیش🥳 حامیم تقدیم کردبه مامان لیلا💝
متن آهنگ قلب منی حامیم🕊✨🤍 یجوری بنده من دلم به تو که هرچیم الان بگم به تو یه گوشه از تموم حسمو نمیشه توی حرف بدم به تو چجوری از دلم بگم به تو بگم میتونه چی شه بعد تو بگم چقدر دلم شکسته خسته میشه بعد تو تموم زندگیم برای تو تموم قلب من فدای تو هوام شدی دوام شدی من چی بشم برای تو ماه بشم تو شبای تو راه برم تو هوای تو شاه توی قصه بشم برای تویی قلب منی همه هم و غم منی شونه ی تو خونمه تنها نقطه ی امن منی قلب منی یعنی میمیرم تو که باهام قهری یعنی جونمو میدم تو باهام حرف بزنی حرف بزنی حرف بزنی ... یه جوری بنده من دلم به تو که هرچیم الان بگم به تو یه گوشه از تموم حسمو نمیشه توی حرف بدم به تو چجوری از دلم بگم به تو بگم میتونه چی شه بعد تو بگم چقدر دلم شکسته خسته میشه بعد تو دلیل زنده بودنم شدی رفیق خنده و غمم شدی هوای شدی دوام شدی من چی شدم برای تو ماه شدم تو شبای تو راه رفتم تو هوای تو شاه توی قصه شدم برای تویی قلب منی همه هم و غم منی شونه ی تو خونمه تنها نقطه ی امن منی قلب منی یعنی میمیرم تو که باهام قهری یعنی جونمو میدم تو باهام حرف بزنی حرف بزنی حرف بزنی ...