eitaa logo
حافظان_خاکریز
139 دنبال‌کننده
877 عکس
1.2هزار ویدیو
67 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي‏ حُبَّك‏ وَ حُبَّ ما تُحِبُّه‏ وَ حُبَّ مَن‏ یُحِبُّکَ وَ العَمَلَ َ الَّذِي ْ يُبَلِّغُنِي اِلی حُبِّکَ وَ اجْعَل‏ حُبَّك اَحَبَّ الاَشیاءِ اِلیَّ. خداوندا محبت خود را و محبت کسانی را که دوست داری و محبت کسی که تو را دوست دارد و عملی که مرا بسوی محبتت برساند را روزی‌ام بفرما و محبت خود را محبوب‌ترین چیزها نزد من قرار بده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
➖ هنر فقط به جذب دختران چادری و مقید نیست؛ بلکه در جذب دختران کم حجابی است که نسبت مسائل مختلف شبهه و سوال دارند. ➖ هنر مربی در تربیت به ارتقاء انسان ها از سطحی به سطح دیگر است. 📌 حجت الاسلام و المسلمین دسمی|شبکه سه سیما| برنامه بدون توقف
. عشق اگر در جان نباشد، جان چه باشد ؟؟ هیچِ هیچ ...! .
23edb3bc596a767db0a0e1645f0287fd1265171_۱۸۰۴۲۰۲۳(2).mp3
3M
دستِ من گیر که این دست همان است که من سالها از غم هجران تو بر سر زده ام ((((:
خیلی اوقات، ایراد از تدبیر کردن ما است، نه تقدیر. تدبیر نمی‌کنیم و به گردن تقدیر الهی می‌اندازیم! آیت‌الله حائری‌شیرازی رحمةالله‌علیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ما فقط میگیم خدا بهت طولِ عمر بده؛ اما نمیگیم عرض هم بده! اگه طول باشه ولی عرض نباشه که بدرد نمیخوره. عمر باید با برکت باشه. برگرفته از بیانات حاج‌آقا قرائتی سمت خدا، ۸ آبان ۱۴۰۰
نیت بد هرچند به مرحله عمل نرسد و از جنبه فقهی کیفر نداشته باشد و تعزیر و حد بر آن مترتب نشود، در روح و جان انسان اثر می‌گذارد؛ نیت بد انسان را تیره می‌کند. علامه حسن زاده آملی رحمةالله‌علیه
. برای داشتن میوه‌های بهتر، ریشه‌های قوی لازم داریم. .
چهارم خرداد به نام روز دزفول روز مقاومت نام گذاری شده . می دونید چرا؟ https://eitaa.com/Hafezane_khkriz لطفا این‌گزارش ذیل رو مطالعه کنید :
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با بررسی اسناد دوران دفاع مقدس و با توجه به جایگاه کلیدی دزفول در شمال خوزستان، این شهر در مقاطع مختلف جنگ شهرها، مورد حملات شدید دشمن قرار داشت؛ به‌گونه‌ای که کمتر روزی را می‌توان یافت که این شهر مظلوم موردحمله قرار نگرفته باشد. اما آنچه استواری مردم را نه‌تنها در نگاه دوستان برجسته کرد، بلکه حیرت جهانیان و دشمنی رژیم بعث را برانگیخت، جاری و ساری بودن و و بی‌دریغ این شهر به رزمندگان اسلام، : وجود_در_مضیقه بودن خود بود. https://eitaa.com/Hafezane_khkriz 👇👇
این شهر قهرمان که به شهر موشک‌ها و توپ ها و به قول عراقی‌ها «بلد الصواریخ» معروف شد، در طول سال های دفاع مقدس و در جریان جنگ شهرها، صدها بار مورد هجوم و دشمنی حزب بعث عراق و ارتش اشغالگر آن قرار گرفت و در طول 2700 روز مقاومت،2600 شهید، 4000 جانباز، 452 آزاده و 147 مفقودالاثر تقدیم اسلام و آرمان های حضرت امام کرد. https://eitaa.com/Hafezane_khkriz 👇👇
شهادت دسته‌جمعی و مجروحیت‌های گروهی در روزهایی که شهر پی‌درپی موردحمله قرار می‌گرفت، نشانی پرافتخار از این حضور بی‌وقفه و غیرتمند در شهر است که با بررسی تاریخ و تعداد حملات آن روزها به‌خوبی این مدعا ثابت می‌شود. 👇👇
خانواده‌های پر شهیدی همچون خانواده آریان پور با 23 شهید، خانواده سازش با 8 شهید، خانواده خوشروانی با 8 شهید، خانواده تمدن با 3 شهید، خانواده خلف نوره با 9 شهید، خانواده چرمبریان با 7 شهید، خانواده اسدی ذاکر با 7 شهید، خانواده خانی با 9 شهید و... . جمع خانواده‌هایی که به صورت گروهی به شهادت رسیده اند، 131 خانواده می‌باشد. آنان خانواده‌های شریف، مظلوم و صبوری بودند که با تکیه‌بر اندیشه‌های اسلامی، نه تنها کمترین اعتراضی علیه انقلاب از خود نشان ندادند، بلکه مصیبت وارده را لطف الهی می دانستند. آن‌ها ضمن اینکه حمایت قاطع خود را از دولت اسلامی اعلام می‌کردند، مردم را نیز به مقاومت و پایداری در مقابل دشمن فرامی‌خواندند.» 👇👇
دزفول در طول جنگ 176 بار توسط موشک، 489 بار توسط بمب و راکت و 2500 بار توسط توپ موردحمله قرار گرفت که از این رهگذر 19500 واحد مسکونی، اداری و آموزشی این شهر ویران شد. اگرچه شهرهای مورد هدف در الفبای ارتش عراق، تغییر، کم‌وزیاد یا جابجا می‌شد، اما تا پایان جنگ، جایگاه (الف) هرگز از دزفول جدا نشد
آنچه این شهر را شهری افسانه‌ای در مقاومت و پایداری نشان داده است و در همان سال ها حیرت دوستان و دشمنان را برانگیخته بود، جاری و ساری بودن جریان زندگی در زیر انواع تهدیدات و حملات بوده است. دزفول برای از نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب خود متحمل خسارات جانی و مالی فراوانی شدند. اما نه‌تنها به خواست دشمن در برابر انقلاب اسلامی نایستاد، بلکه تا آخرین روز جنگ دست از برنداشتند. مردم دزفول با وجود موشک‌باران شدید همچنان مقاومت می‌کردند و دزفول هر هفته با و رزمندگان اقامه می‌شد. https://eitaa.com/Hafezane_khkriz
🔻خرمشهر اینجاست! جهان‌آرا کجاست؟ 🖊 مهدی جمشیدی ۱. یک هفتۀ اول پس از بیست‌وششم فروردین، شاید کشف حجاب بیش از پنج درصد کاهش پیدا کرد. شال هم نه به‌عنوان حجاب، بلکه برای احتیاط به دور گردن اضافه شد. اما بعد از این یک هفته، و احساس شعاری و تبلیغی بودن هشدار سردار رادان، وضع به گذشته بازگشت؛ بلکه جسارت و بی‌حیایی، فزونی بیشتری گرفت. اکنون تا حد زیادی، وضع کشف حجاب، عادی و بهنجار شده است. مشاهدۀ روزانۀ حدود ده درصد کشف حجاب و حتی کشف بدن، در حال تثبیت‌شدن از نظر روانی و فکری است. کشف حجاب، آشکار و آسوده و در همه‌جا است. البته بعضی از اینان در درون‌شان، حس نگرانی به وجود آمده که نظام قصد برخورد دارد و در کمین ما نشسته است و چه‌بسا از راه برسد. با این حال، وضع همچنان مانند گذشته است؛ به این معنی که روند، دوباره صعودی شده است اما با شیب کم. ۲. در حال حرکت به سمت طبیعی‌شدگی و هنجارشدگی هستیم. آن‌قدر تعلل کردند که تا حدی وضع، به نفع آنها تثبیت شده است. غیرت‌ها و حساسیت‌ها، ساییده شده‌اند و این گروهک‌های فرهنگی، بخشی از جامعه شده‌اند. در واقع، خودشان را در جامعه جا کرده‌اند و در پی جایابی ساختاری نیز هستند. اینان جامعه را از آنِ خود کرده‌اند و بخش متدین نیز بیش از گذشته، ناچار است در فضاهای گلخانه‌ای بخزد و از واقعیت‌های فرهنگیِ بیرونی بگریزد، مبادا که دامن‌ش به معاصی اینان، آلوده شود. این همان کاری است که دربارۀ «مدارس» انجام شد و در اثر آن، مدارسِ خاصِ حزب‌اللهی‌ها و مؤمنان ایجاد گردید. مدارس اینان از مدارس دیگران جدا شد و اینک کار جدایی، به «جامعه» هم کشیده شده است. انقلابی‌ها، هرچه بیشتر در حال منزوی‌شدن هستند و خود را پنهان می‌کنند. مدسه و جامعه را نمی‌پسندند اما به جای «مواجهه» و «اصلاح»، می‌گریزند و برای خود، «باغچه‌های فرهنگی» ایجاد می‌کنند؛ ناکام در جامعه‌پردازی توحیدی و راضی به باغچه‌پردازی مصنوعی. از خودسازی به جامعه‌پردازی عبور نکرده‌اند، چه رسد به این‌که بخواهند تمدّن‌سازی کنند. منطق تقیّه و گریختن و پنهان‌شدن و بیرون‌کشیدن گلیم خویش را از آب آموخته‌اند و بس. ۳. نیاز نیست که قانون حجاب در مورد همه «اجرا» شود تا سخن از «امکان‌» و «قابلیت»، معنا داشته باشد. شاید دربارۀ حدود بیست درصد، اعمال «قدرت» (اجرای قانون) موضوعیت داشته باشد. بقیۀ افراد با مشاهدۀ اِعمال قدرت، تمکین و همراهی خواهند کرد. برای اینان، «اقتدار» کافی‌ست و حاجت به قدرت نیست. ازاین‌رو، بیست درصد اِعمال «قدرت» و هشتاد درصد تجلی «اقتدار»، ما را از گردنه عبور خواهد داد. کار دولت، بسته به اقتدار است؛ اقتدار که فرویخت، همه‌چیز مباح می‌شود. واقعیت اجتماعی، صفر و صدی نیست، بلکه با مواجهه‌های پیوستاری و متنوّع، گره‌هایی که به ظاهر کور هستند، گشوده می‌شوند. در جنگ ترکیبی، باید چندلایه و چندسویه عمل کند و اهرم‌های مختلف را به کار گرفت. پ ن دشتی : کسانی که باید جهان آرا می بودند، مشغول قلع و قمع کردن خودی‌های کف میدان هستند تا مانع فعالیت آنان شوند، تا همه مثل هم بی رگ شده و خودشان متهم نشوند... ✍ روح‌الله دشتی
ای بودنت دلیل عبادت برای من کعبه پر از بت است،کجایی خلیل من؟ دست مرا بگیر که در ابتدای راه وامانده است نفس ضعیف و ذلیل من هر جا که میروم به در بسته میخورم این بار آمدم که تو باشی کفیل من این نامه های عجل وعجل بهانه است از اهل کوفه اند،تمامی ایل من آقا خودت برای ظهورت دعا بخوان دل خوش نکن،به چند نفر از قبیل من
مانند موج ، در به درِ ساحل توأم 😍 بگذار ای حقیقت دریا ببینمت 🌊 🌊 💚💚