یا حضرت معصومه خودت مراقب مامانبزرگ و فرشته کوچولوم تو آسمونا باش..سپردمشون به خودت.
لطفا یه کاری کن بتونم فراموششون کنم تا به زندگی برگردم:)))🙂💔
بغل که نمیتونیم کنیم همو ، اما ناشناس که میاید؟
https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
سلام خودت رو معرفی کن
.
سونیام ؛ متولد ۲۴ خرداد ماه؛ سال هاست که روی این کره خاکی زندگی میکنم.
اینجاهم به عنوان پرایوتم ، و برای اینکه دردام و خوشی هام رو باهاتون به اشتراک بزارم ساخته شده . سوال دیگه ای بود در خدمتم🌱