بغل که نمیتونیم کنیم همو ، اما ناشناس که میاید؟
https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
سلام خودت رو معرفی کن
.
سونیام ؛ متولد ۲۴ خرداد ماه؛ سال هاست که روی این کره خاکی زندگی میکنم.
اینجاهم به عنوان پرایوتم ، و برای اینکه دردام و خوشی هام رو باهاتون به اشتراک بزارم ساخته شده . سوال دیگه ای بود در خدمتم🌱
سلاام، خواستم بگم محتوای کانالتو دیدم و حرفم اینه که: منم همینطور... از طرفه سارای مدرسه^^
.
سلاااام ابرک خانوم عه مدرسه:)))🙂
خوش اومدی عزیزم🌱