https://eitaa.com/Hamdarde_to/1013 جوریکه ایتا کلا همچیش خرابه:🚮🚮🚮
.
آره واقعا . الکی نیس که عاشق تلگرامم.دیگه دارم از دست روانی های ایتا باگ میشم😂🤝❣
https://eitaa.com/Hamdarde_to/1015 دقیقاا، منم عاشق تلگرام
.
خوشبختم دوستم😍❤️
https://eitaa.com/Hamdarde_to/1016 رل ندارم عزیزم، ولی ریزش مو دارم، تیک عصبی دارم، بدبختی دارم، دیوانگی دارم، کلا دارای برچسب صلامت روانم🤓
.
هعی . چی بگم عزیزدلم. حق با توعه.❤️🩹
درسته خیلی درد و سختی داریم اما یادمون نره که ما خدارو داریم . اگه خدا این درد و سختی رو بهمون داده ، پس قطعا توی ما ظرفیته تحمل دردشو دیده که این درد رو بهمون داده .
یادتون نره که تو سختی ها فقط به خدا توکل کنین .بالاخره میگذره و یه روز به گذشته فکر میکنین و میبینین هر چقدر هم که سخت بود بالاخره موفق شدید بگذرونین💞
عشــق مُقدّس؛
حالم حاله اون دلقکیه که همه رو میخندونه ولی خودش تو تنهاییاش گریه میکنه.
_
حالم حال اون روانشناس عه روانی عه.💆♀
_
عشــق مُقدّس؛
بغل که نمیتونیم کنیم همو ، اما ناشناس که میاید؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
داشتم پیامارو میخوندم و باید بگم که پیامای سارا رو تشخیص میدم😂✋ نیکتوی مدرسه ای که فعک نکنم بشناسی^^
.
چی فکر کردی کوثر خانوم . معلومه که ما شمارو میشناسیم😁❤️
خوش اومدی❣
به نظرت چند درصد از زندگیت رو به ما نشون دادی و درباره اش حرف زدی؟
.
اگه جزو بچه های مدرسه هستی ، تقریبا ۱۰ درصد نسبت به من شناخت داری .
اما اگه اونطوری که خودمو توی عشق مقدس معرفی میکنم بشناسی تقریبا ۹۰،۹۵ درصد روم شناخت داری .
https://eitaa.com/Hamdarde_to/1019 مدیونید فکر کنید یاد خودم افتادم💆🏽♀️🗿
.
هعی ممبرجان💔🧑🦯