از امروز بگم که طبق معمول باز هم بیمارستان بودم (دنبال مشکل جدیدم🙄) ؛ و شب رو با دوست متاهلم گذروندم ـ
_ الحمدلله خیلی روز خوبی بود _💞🫀
یه جوری حالم بده که حتی اگه بفهمه که هنوزم خیلی دوسش دارم و غرورم خورد بشه هم برام مهم نیــــس🗿🧑🦯
_
تحویلم بگیر آقای اباعبدالله💔
تحویل بگیر دخترتو که از محرم پارسال تا امسال هزار دفعه خورد زمین و دیگه نمیتونه بلند شه..
تحویل بگیر دخترتو که با دل شکسته و حالی داغون میخواد به پیشواز محرمت بره.. 🥀
_
#اندر_احوالاته_دل