امشب، وارد سال جدیدی از دفتر زندگیم میشم.
یه سال دیگه هم گذشت.. بدترین سال رو سپری کردم ـ دو تا از عزیزامو از دست دادم، کسی که دیوانه وار دوسش داشتم ترکم کرد، ومشکلات روحی و جسمی عه به شدت زیاد که نمیتونم بگم.
از خدا میخوام مراقبه کسایی که یه تیکه از وجودم هستن؛ و همچنین مراقب عزیزانم که آسمونی شدن هم باشه❤️🩹🧑🦯
_تولدم مبارک.
1405/3/24