‘در نهايت به خودم گفتم ؛ همه تقصيرها را به گردن بگير ؛ و ناپديد شو گويا هرگز وجود نداشتی’
_
هیچ وقت کسی که پشت سرم حرف میزنه رو حلال نمیکنم:)))))))))💔
_
#اندر_احوالاته_دل
عشــق مُقدّس؛
یا امام حسین تورو جونه حضرت رقیه ت قسم ات میدم.. تورو به سختی ای که دخترت تو کربلا کشید.. نذار دوبا
یادش بخیر. امام حسین رو به حضرت رقیه قسم میدادم که سه سالمون خوب بشه💔💔