اون لحظه گفتم و خندیدم، ولی تا رسیدم خونه عکسشو بغل کردم و بلند بلند. گریه کردم:)
ولی کاشکی انقد بهم توجه نمیکردی تا مهرت به دلم بیوفته.. کاشکی همیشه یه آدم سنگدل و بد اخلاق میموندی:)
کاشکی با لقب خاص صدام نمیزدی..
کاشکی دستامو نمیگرفتی..
کاشکی هیچ وقت ازم حمایت نمیکردی.
کاشکی موقع حال بدیام به دادم نمیرسیدی و میزاشتی همونطوری بمیرم؛))
1404/12/1💔