حتی اگه از یه نفر متنفر هم باشم، اما هیچ وقت به خودم این اجازه رو نمیدم که راز هاشو که تو دلم حفظ کردم بخوام به کسی بگم.. چون همچین ادمی نیستم.
از بچگی مامانم بهم یاد داده راز های کسیو که بهم پناه اورده و بهم گفته رو هیچ وقت جار نزنم..
حتی اگه رابطه م با اون آدم تموم شه..
اما اگر دیدید نتونستم نگهش دارم بدونید چقدر تحت فشار گذاشته شدم که مجبورشدم بر خلاف میل شخصیه خودم بالاخره وا بدم..
شاید اعتماده همه رو نسبت به خودم از دست بدم اما اینو میدونم اون لحظه به قدری این جماعت بهم فشار اوردن که برملا کردن اون رازی که خودمم دقیق نمیدونم چی بوده اصن دسته خودم نبوده..
اینو نمیگم که از خودم دفاع کنم. نه!
اینو میگم تا بدونین هنوز نوع شخصیته من دقیق دستتون نیومده..
تو هیچ وقت نمیفهمی وقتی برای دیدن یه نفر ذوق بیشتری نشون میدی تابرای من؛
چی به سر من و روحم میاری...
شاید من آدمی باشم که رو مختون باشه..
اما همین که عموهام بغلم میکنن قربون صدقه م میرن برام پیتزا میخرن میبرنم بیرون و سر اینکه کی برام بستنی بخره باهم دعوا میکنن برام کافیه>>>
اره یه روز میای محکم بغلم کنی تا دلتنگیت رفع بشه.. اما جای من خاکمو بغل میکنی..یه روزی میرسه که دیگه منو هیچ وقت نمیبینی.. تصور کن اون لحظه رو.. چقدر خوبه؟
یه روزی میرسه که از خدا آرزو میکنی که همه ی صحنه هایی که میبینی دروغ باشه..
البته اگه هنوزم دوسم داشته باشی.. 🙂✨
ترامپ عزیزم.. دهنت سرویسه🎀
وایسا و تماشا کن آنچه در انتظارته رو😎
بزنی میخوری.. این کشور صاحاب داره.. این کشور، کشوره امام زمانه هیچ غلطی نمیتونی بکنی..