eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
232 عکس
103 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا.. میدونم ازم دلگیری.اما؛ کمی تحویلم بگیر💔
چشام شده ز گریه بی سو:)
اره یه روز میای محکم بغلم کنی تا دلتنگیت رفع بشه.. اما جای من خاکمو بغل میکنی..یه روزی میرسه که دیگه منو هیچ وقت نمیبینی.. تصور کن اون لحظه رو.. چقدر خوبه؟ یه روزی میرسه که از خدا آرزو میکنی که همه ی صحنه هایی که میبینی دروغ باشه.. البته اگه هنوزم دوسم داشته باشی.. 🙂✨
تو تمام منی؛ 💙
ترامپ عزیزم.. دهنت سرویسه🎀 وایسا و تماشا کن آنچه در انتظارته رو😎 بزنی میخوری.. این کشور صاحاب داره.. این کشور، کشوره امام زمانه هیچ غلطی نمیتونی بکنی..
امشب 85 تا فرشته به آسمون برگشتن.. مطمئن باشید انتقام تک تک تونو میگیریم🖤
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ او به آرزویش رسید... آقا جان یتیم شدیم.. بازم نمیخوای ظهور کنی یا صاحب الزمان؟ ؟
سید علی از تو آسمونا مراقب کشورت باش:)) 🖤
ما گریه میکنیم اما قبل گریه کردن به دشمن میگیم به خون ریخته شده پدر عزیزمون قسم ما از امروز به بعد بیش از پیش در نابودی تو تلاش خواهیم کرد‼️
عشــق مُقدّس؛
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ او به آرزویش رسید... آقا جان یتیم شدیم.. بازم نمیخوای ظه
اقا سلامه مارو به جدت برسون.. بهشون بگو این بچه های من یتیم موندن شما به دادشون برسید.. آخه آل علی (ع) خاطره ی خوبی از یتیم شدن ندارن🥲💔
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ایشالا به زودی همتونو به درک واصل میکنیم.. نصر من الله و فتح القریب. پیروزی مون نزدیکه انشاالله✨🤝
عشــق مُقدّس؛
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ای
چجوری تو 1401 به خاطر کشته شدن یه دختر اون همه کشورو بهم ریختین و مو کوتاه کردین و عزاداری کردین و اغتشاش کردین اما امروز برای شهادت مظلومانه ی 180 تا دختر بی گناه که هیچی از سیاست نمیفهمیدن هیچ اعتراضی ندارید؟ نه تنها اعتراضی ندارید بلکه از قاتلشون هم حمایت کردین... اگه واقعا نگران خون عه دخترای بی گناهه کشورمون بودین امروز باید نشون میدادین! انتقام خون عه تک تک این فرشته هارو میگیریم.. 🥲🇮🇷