eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
232 عکس
103 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
امشب 85 تا فرشته به آسمون برگشتن.. مطمئن باشید انتقام تک تک تونو میگیریم🖤
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ او به آرزویش رسید... آقا جان یتیم شدیم.. بازم نمیخوای ظهور کنی یا صاحب الزمان؟ ؟
سید علی از تو آسمونا مراقب کشورت باش:)) 🖤
ما گریه میکنیم اما قبل گریه کردن به دشمن میگیم به خون ریخته شده پدر عزیزمون قسم ما از امروز به بعد بیش از پیش در نابودی تو تلاش خواهیم کرد‼️
عشــق مُقدّس؛
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ او به آرزویش رسید... آقا جان یتیم شدیم.. بازم نمیخوای ظه
اقا سلامه مارو به جدت برسون.. بهشون بگو این بچه های من یتیم موندن شما به دادشون برسید.. آخه آل علی (ع) خاطره ی خوبی از یتیم شدن ندارن🥲💔
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ایشالا به زودی همتونو به درک واصل میکنیم.. نصر من الله و فتح القریب. پیروزی مون نزدیکه انشاالله✨🤝
عشــق مُقدّس؛
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ای
چجوری تو 1401 به خاطر کشته شدن یه دختر اون همه کشورو بهم ریختین و مو کوتاه کردین و عزاداری کردین و اغتشاش کردین اما امروز برای شهادت مظلومانه ی 180 تا دختر بی گناه که هیچی از سیاست نمیفهمیدن هیچ اعتراضی ندارید؟ نه تنها اعتراضی ندارید بلکه از قاتلشون هم حمایت کردین... اگه واقعا نگران خون عه دخترای بی گناهه کشورمون بودین امروز باید نشون میدادین! انتقام خون عه تک تک این فرشته هارو میگیریم.. 🥲🇮🇷
وااای وااای من چقدر از این جمله ی "غم آخرتون باشه" متنفرم!! نمیدونم چرا ولی فقط میدونم وقتی کسی حتی تو مجلس عزا این جمله رو بهم میگه دوست دارم خفه ش کنم.. دست خودم نیست روانی شدنم:))))
عشــق مُقدّس؛
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ای
اسلام علیک یا حضرت رقیه (س).. خانوم جان کلی برات مهمون اومده 🫂 آروم بخوابید دخترای عزیزه ایران.. شایدم بهتره بگم دخترای شهیده ایران🙂🫀 دعا گوی ماهم باشید.. سلام ماروهم به سیدالشهدا برسونیدـ.
یه کار ازت بخوام انجام میدی؟ چشماتو ببند، تصور کن اومدی مراسم تشییع جنازم.. چقد صحنه ی قشنگیه؟🙂🖤
یا نه.. تصور کن اومدی سرد خونه تا جنازمو ببینی.. این قشنگ تره مگه نه؟