عشــق مُقدّس؛
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ او به آرزویش رسید... آقا جان یتیم شدیم.. بازم نمیخوای ظه
اقا سلامه مارو به جدت برسون..
بهشون بگو این بچه های من یتیم موندن شما به دادشون برسید.. آخه آل علی (ع) خاطره ی خوبی از یتیم شدن ندارن🥲💔
عشــق مُقدّس؛
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ای
چجوری تو 1401 به خاطر کشته شدن یه دختر اون همه کشورو بهم ریختین و مو کوتاه کردین و عزاداری کردین و اغتشاش کردین اما امروز برای شهادت مظلومانه ی 180 تا دختر بی گناه که هیچی از سیاست نمیفهمیدن هیچ اعتراضی ندارید؟
نه تنها اعتراضی ندارید بلکه از قاتلشون هم حمایت کردین...
اگه واقعا نگران خون عه دخترای بی گناهه کشورمون بودین امروز باید نشون میدادین!
انتقام خون عه تک تک این فرشته هارو میگیریم.. 🥲🇮🇷
وااای وااای من چقدر از این جمله ی "غم آخرتون باشه" متنفرم!!
نمیدونم چرا ولی فقط میدونم وقتی کسی حتی تو مجلس عزا این جمله رو بهم میگه دوست دارم خفه ش کنم.. دست خودم نیست روانی شدنم:))))
عشــق مُقدّس؛
بای ذنب قتلت.. به کدامین گناه؟ _قبر دخترای شهیده دبستان میناب🥲💔 انتقام تک تک دخترامونو میگیریم.. ای
اسلام علیک یا حضرت رقیه (س).. خانوم جان کلی برات مهمون اومده 🫂
آروم بخوابید دخترای عزیزه ایران.. شایدم بهتره بگم دخترای شهیده ایران🙂🫀
دعا گوی ماهم باشید..
سلام ماروهم به سیدالشهدا برسونیدـ.
یه کار ازت بخوام انجام میدی؟
چشماتو ببند،
تصور کن اومدی مراسم تشییع جنازم..
چقد صحنه ی قشنگیه؟🙂🖤
خدایا چرا دست از سرمون بر نمیداری!؟
خدایا تا کی باید این بیمارستان و اون بیمارستان تو بخش icu دنبال عزیزام باشم؟ کی قراره تموم شه؟