شب بخیر غارتگرِ شبهای بیمهتاب من
مِنَتی بر دل گذار، امشب بیا در خواب من:) 🫠🤍
_
_ صدایم را میشنوی؟
اری صدای منه خسته دل را!
_ زیبای من؛صدایم را میشنوی؟
شهرزاره قلبم تیره و تاریک شده:))
_صدایم را میشنوی؟
اکسیژن کم شده و نفس ها در سینه حبس🥀
_