خیلی سعی میکنم نامردی هایی که در حقم میشه رو نادیده بگیرم و بغضم رو تو گلوم خفه کنم:)
https://abzarek.ir/service-p/msg/2577193
تشریف میارید دوستان؟
طبق معمول تو ناشناس جواب میدم اگه مهم بود میزارک تو کانال😌
هرسوالی دوست داشتید بپرسید جواب میدم.
درد و دلی، گلایه ای چیزی هم داشتید در خدمتم اگر جایی دلتون رو شکوندم هم بهم بگید.❤️
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داآش ابرام عه خودمه هااااـ. کسی چپ بهش نگا کنه چشاشو در میارم😌✨
☆وماالنصر_الا من عندالله العزیز الحکیم.
عشــق مُقدّس؛
گرفتارت شدم دیگه:) 🤍
ولی آسیب عه روحی و افسردگی ای که من بعداز دیدنه این فیلمه داشتم>>>
اسم فیلم؟ پوست شیر.
_
بیتی که یاد و نام تو در آن نوشته شد
یک بیت ساده نیست، بلکه بیتالمقدس است.
💔🥀
هرچی بیشتر عکس و فیلماتو نگاه میکنم همونقدر بیشتر به فرشته بودنت پی میبرم..💔
#فرشته_کوچولو.
چیکار کنم با صدای خنده ای که همش تو ذهنم پلی میشه ولی دیگه هیچ وقت قرار نیست بشنوم؟ 🥀
فرشته کوچولو اصلا دیدی همین چندلحظه پیش تا خاطراتتو مرور کردم و یاده اون بلوکای سنگینی افتادم که رو تنه ظریف و کوچولوت گذاشتن؛ موهامو انقد با دستام کشیدم که کنده شدن و سرمو کوبیدم تو دیوار؟
بعده رفتنت مردم من فرشته کوچولو. مردم.
قلب درد امونم نمیده. درد تا کی آخه؟چرا تموم نمیشه؟ 💔
#فرشته_کوچولو.