دوستای عزیزم؛
ببخشید که انقد از حال بدم براتون حرف میزنم.
اخه من کسی رو به جز شما ندارم ـ
وقتی چشای خوشگلشو دیدم تصمیم گرفتم به خالقش ایمان بیارم. آخه چشاش قطعه ای از آرامشه:) 🥲
دوستم داشتى اما نه آنقدر كه برايم بجنگی؛ دوستت داشتم، همانقدر كه برايت در جنگها بميرم.🪽💔
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_الان دو تا غریبه ایم با راز های مشترک..
دلم برات تنگ شده بابسفنجیه زندگیه من. جدی جدی از دستت دادم؟