وصیت میکنم روزی که مردم، تو روم خاک بریزی.
اخه تو توی این زندگیه به درد نخور؛ هر روز منو با رفتارت کشتی. دعا میکنم سومین داغ من باشم"عزیزم". 🙂🌱
#وصیت
نیست یک ساعت قرار، این جانِ بیآرام را
یا رب آن آرامِ جانِ بیقرارِ من کجاست؟💔
_
شانه ات را دیر اوردی؛ سرم را باد برد:)
من بلوطی پیر بودم پای یک کوه بلند.
نیمم اتش سوخت؛ نیمه دیگرم را باد برد.🥀
از غزل هایم فقط خاکستری مانده به جا؛
بیت های روشن و شعله ورم را باد برد.
"دیر کردی..نیمه ی عاشق ترم را باد برد" 💔
_
موقعیت: منو داداشم با همدیگه در حال غذا درست کردن.
خدا رحم کنه معلوم نیست غذاعه چی میخواد در بیاد..😂😂🥀
واکنش عه خانوادم به اینکه تا این موقع شب بیرون بودم و همه ی تماساشونو ریجکت کرده بودم:)
موی فر، چشمان گیرا، ابرو قجر،گیسو کمان
اب قندم را بیاور، چشمم سیاهی می رود.❤️🩹