گاهی همه چیزایی که اذیتت میکنن رو نادیده میگیری ولی یهو خشم عه درونت فوران میکنه و دیگه هیچی جلودارت نیست.
اونجایی که داری درس میخونی ولی یهو خودکارو میزاری رو دفترت و سرتو میزاری رو میزو گریه میکنی بدترین جای دنیاست.💔
کعبه هستی و صد هزاران بار میگردم دورت ؛
گرچه آیین طواف از دور هفتم باطل است !❤️🌱
نفرین نمیکنم، فقط دعا میکنم خدا داغه منو به دلشون بزاره همین!:)
خدایا نکنه اینم خواسته ی زیادیه؟
_
تـاب نفریـنـت نـدارم روزگارت خوش ولـی
بشکند دستی که مویت را نوازش میکند : )💘
؛
_