نفرین نمیکنم، فقط دعا میکنم خدا داغه منو به دلشون بزاره همین!:)
خدایا نکنه اینم خواسته ی زیادیه؟
_
تـاب نفریـنـت نـدارم روزگارت خوش ولـی
بشکند دستی که مویت را نوازش میکند : )💘
؛
_
هه. خیلی جالبه.
تو کسی هستی که به خواسته خودت به این دنیا نیومدی.
اما این تویی که باید کسایی رو که تورو به این دنیا اوردن راضی نگه داری!
خدایا؛ عدالتتو شکر:))) 🥀
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای من بهترین تراپی بعد از بغل کردن کسی که دوسش دارم، شنیدن ترکیب صدای بارون و پرنده هاست:))))