گه مرا پس میزنی ، گه باز پیشم میکشی.
انچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه..💔
درسته پیاماتو پاک کردم ، ولی به قدری خونده بودمشون که هیچ وقت فراموش نمیکنم چی گفتیم و چی شد.
اشتباه از خودم بود که بهشون یاد ندادم حد خودشونو بدونن و هر چیزی که دوست دارن به زبونه کثیفشون نیارن...