eitaa logo
عشــق مُقدّس؛
40 دنبال‌کننده
232 عکس
103 ویدیو
0 فایل
بسم او؛ خوش اومدی جانا🫂 صرفا همدردت ؛ محتوا : هرآنچه که دل بگوید . با بودنت قوت قلبمی:) اگه دوست داشتین کانالاتونو بهم معرفی کنید. کپی؟ حلالت مومن:) https://abzarek.ir/service-p/msg/4587902
مشاهده در ایتا
دانلود
عشــق مُقدّس؛
https://abzarek.ir/service-p/msg/3566550 حرف نزنیم؟
عزیزم چرا انقدر حالت بده؟ _ چرا باید حالم خوب باشه؟ مگه این دنیا کم بلا سرم آورده؟🙂🥀
عشــق مُقدّس؛
https://abzarek.ir/service-p/msg/3566550 حرف نزنیم؟
https://eitaa.com/Hamdarde_to/627 چرا احتمال مرگ بالاهست؟ _ تو خوده ناشناس جواب میدم این سوالو.
کدوم درسو دوست داری؟ _ قطعا که دیوونه ی ریاضی ام و تنها درسیه که حالم باهاش خوب میشه! 🌱
چندتا دوست داری؟ _ دوست زیاد دارم. ولی رفیق به تعداد اندک😁💔
شما چه نسبتی با فرشته کوچولو داری؟ _ فرشته کوچولو صاحب همه ی ذوق و احساساته من بود. هنوزم هست. روزایی که صدای خنده ش تو گوشم میپیچه عین دیوونه ها میگردم دنبالش ولی پیداش نمیکنم. اون موقع میفهمم روحش اومده پیشم و میتونم باهاش درد و دل کنم مطمئنم صدامو میشنوه❤️‍🩹
عشــق مُقدّس؛
https://abzarek.ir/service-p/msg/3566550 حرف نزنیم؟
هرچی دوست دارین بگین و بپرسین. برگشتم همه رو جواب میدم.
این وسطا بیاید بچه مم ببینید😁 چشاشو ببینید آخههههه😭😭❤️ (چون دستم سوخته، فعلا موقع غذا دادن بهش مجبورم دستکش دستم کنم که چنگ نزنه)
امشب:) پهباد صورتی و آبی اورده بودن. من بیشنر برای دیدن اون آدمای کنار پهباد ذوق کردم..🥲🤍
مواقعی که میرم پیش شهیدا، میخوام باهاشون حرف بزنم ولی چون معمولا اطراف مزار خیلی شلوغه نمیتونم بلند صحبت کنم ـ میشینم یه گوشه از دور و اطراف مزار و خلاصه ی حرفامو براشون تو دفترچه خاطرات مینویسم. امیدوارم بخونن. 😁❤️