عشــق مُقدّس؛
https://abzarek.ir/service-p/msg/3566550 حرف نزنیم؟
عزیزم چرا انقدر حالت بده؟
_
چرا باید حالم خوب باشه؟ مگه این دنیا کم بلا سرم آورده؟🙂🥀
عشــق مُقدّس؛
https://abzarek.ir/service-p/msg/3566550 حرف نزنیم؟
https://eitaa.com/Hamdarde_to/627
چرا احتمال مرگ بالاهست؟
_
تو خوده ناشناس جواب میدم این سوالو.
کدوم درسو دوست داری؟
_
قطعا که دیوونه ی ریاضی ام و تنها درسیه که حالم باهاش خوب میشه! 🌱
شما چه نسبتی با فرشته کوچولو داری؟
_
فرشته کوچولو صاحب همه ی ذوق و احساساته من بود. هنوزم هست.
روزایی که صدای خنده ش تو گوشم میپیچه عین دیوونه ها میگردم دنبالش ولی پیداش نمیکنم. اون موقع میفهمم روحش اومده پیشم و میتونم باهاش درد و دل کنم مطمئنم صدامو میشنوه❤️🩹
عشــق مُقدّس؛
https://abzarek.ir/service-p/msg/3566550 حرف نزنیم؟
هرچی دوست دارین بگین و بپرسین.
برگشتم همه رو جواب میدم.
این وسطا بیاید بچه مم ببینید😁
چشاشو ببینید آخههههه😭😭❤️
(چون دستم سوخته، فعلا موقع غذا دادن بهش مجبورم دستکش دستم کنم که چنگ نزنه)
امشب:)
پهباد صورتی و آبی اورده بودن. من بیشنر برای دیدن اون آدمای کنار پهباد ذوق کردم..🥲🤍