اونا بدون اینکه چیزی از دل من بدونن از این حرف میزنن که من در آینده قراره ماله یه بنده خدایی بشم.
اما هیچکدوم نمیدونن که من و دلم متعلق به کس دیگه ای هستیم.. 🥲🥀
عشــق مُقدّس؛
گر بیایے ـבهمت جان، گر نیایے کُشَـבم غم. من کـہ بایـב بمیرم چـہ بیایی، چـہ نیایی.🙂💅
گر بیایی دهمت چاي و نیایی به جهنم ، من که باید بخورم چـاي ؛ چه بیایی ، چه نیایی .
مذهبی بودم ؛ ولی دل باختم تا دیدمت !
عشق ؛ گاهی مومنان را هم هوایی میکند...💘✨
عشــق مُقدّس؛
خدایا اگه قراره 40 روز دیگه دوباره داغ ببینیم، لطفا منو ببر.. التماست میکنم..
_______________________________
تو این دو ماه اخیر ، تولد بابام داغدار مامانبزرگم بودیم.
تولد داداشم داغدار فرشته کوچولو بودیم. تولد خودمم انشاءالله داغدار من باشین:)))) 💘