درسته پیاماتو پاک کردم ، ولی به قدری خونده بودمشون که هیچ وقت فراموش نمیکنم چی گفتیم و چی شد.
اشتباه از خودم بود که بهشون یاد ندادم حد خودشونو بدونن و هر چیزی که دوست دارن به زبونه کثیفشون نیارن...
یهو تبدیل شدم به یه دختره عصبی و بی تفاوت که همه چیز زیادی براش غیرقابل تحمل و تنفرآوره..