به نام خدای تو:) 🤍
_سلام عزیز تر از جانه من-
امروز مینویسم برات از عمق جانم.
نمیدونم دیدی یا نه.. دیدی که ذره ذره آب شدم، دیدی که مثل بیسکوییت؛ افتادم ته چایی. یا دیدی که مثل یه آدم عه دست و پا بسته ای شدم که افتاده تو دریا.💘
هیشکی نفهمید تا چه حد داغون شدم. هیشکی نفهمید که منی که ویترینو حفظ کردم از درون مردم. 💔
روز چهلم. چهلم عه مامانبزرگ. یهو خبر رسید که اسمونی شدی و دقیقا همون روز تو رو دفن کردیم تو بغلش.
تو یه فرشته بودی عزیزم. با رفتن تو من دلم پاره پاره شد. یه جوری قلبم اتیش گرفت که هنوزم خاموش نشده.🙃🥀
برقیه حرفامو خودت تو این 40 روز یه عالمه شنیدی. فقط اینکه خیلی خسته م. خیلی خیلی.. اگه قراره برای بار سوم داغ ببینیم،قبلش منو با خودتون ببرین❤️🩹
. به ولای علی که من دیگه طاقت ندارم عزیزامو به خاک بسپارم!
#یادگاری
15 اردیبهشت، چهلمین روز از رفتن# فرشته کوچولو_🥀
_
غالبا در هر تصادف میرود چیزی ز دست
لحظه برخورد چشمت با نگاهم، دل برفت.. 💘
_
یه شخصیت دیگه ای هم دارم که به شدت عصبانی و بی رحم عه. حتی من خودمم ازش میترسم پس لطفا کاری نکنید که برگرده:)😌✨
عشــق مُقدّس؛
یه شخصیت دیگه ای هم دارم که به شدت عصبانی و بی رحم عه. حتی من خودمم ازش میترسم پس لطفا کاری نکنید که
آدم تا یه جایی میتونه تحمل تون کنه. از یه جا به بعد دیگه سیمش اتصالی میکنه و کارایی میکنه که نباید بکنه..