- دیگران را اگر از ما خَبری نیست چه باک
نازنینا! تو چرا بی خبر از ما شده ای؟!
لرزه بر دستان و لکنت بر زبان و نبضِ تند ،
وصف حالم چون ببینم یک نظـر چشمِ تو را
_
بستنی فروش ها تو زمستون کارشون تعطیله، لبو فروش ها تو تابستون..
اما آدم فروش ها تعطیلی ندارن هر 12 ماهه سال رو درگیر کارشونن.😁💔💔
_