لرزه بر دستان و لکنت بر زبان و نبضِ تند ،
وصف حالم چون ببینم یک نظـر چشمِ تو را
_
بستنی فروش ها تو زمستون کارشون تعطیله، لبو فروش ها تو تابستون..
اما آدم فروش ها تعطیلی ندارن هر 12 ماهه سال رو درگیر کارشونن.😁💔💔
_
سخت ترین جای زندگیم اونجا بود که همه بهم گفتن عکس و فیلماشو از گالریت پاک کن. دیگه تموم شد. رفت.🖤
"ولی اونا نمیدونن من با همون چهارتا عکس و فیلم و خاطرات زنده موندم. "🥲💘